Sunday, August 1, 2010

Penyakit lama

This feeling is not good.jangan baca kalau anda rasa anda mungkin tergolong dalam golongan ini. 
Aku dah mula start perangai lama.
Benci tanpa sebab munasabah.
Habih semua org kena.
Org yg terlalu obses dengan diri sendiri pon jadi mangsa. Tapi golongan ni memang patut dibenci. Bukannya aku tak penah tangkap gmbaq sendiri. Tapi tak sebanyak itu. Mungkin sebeb muka aku huduh kalau ditangkap sendiri..apa tak memadai ka tangkap 3 keping dengan pose yg sama.itu normal.tapi Kenapa perlu diulang ulang sampai 10 Kali.mmg obses la tu. Dan makin tak munasabah kebencian aku bila aku rasa mcm nak block ja golongan ini. Ni penyakit. Berjangkit bila aku racuni orang.  
Aku juga mula syakwasanka yg semua nak ambil kesempatan terhadap keupayaan aku. Ada upaya apa pon tak tau. Upaya untuk berkata ok atau upaya utk apa shj yg tak melibatkan Wang ringgit.Aku meluat dengan kereta yg teramat slow walaupun aku drive tak lebih 80kmh jalan biasa.maksudnya Ada lagi yg kemut. Beskal iswal pon lagi laju. Ni pon tak munasabah gak. Lambat lagi selamat. 
Aku meluat drama melayu yg suka flashback benda yg sama berulang2 sebab nak bagi cerita panjang. Sama la dgn orang yang suka becerita panjang berjela2 bila short cut tu ada..aku memang tak bole dengaq. Meluat dgn hari isnin tak payah nak cerita la. Sapa yg suka hari isnin??habaq mai aku nak motivasi sikit. Aku juga perasan yang baru baru ni aku tak berapa berkenan dengan seseorang kerana sipat rajin dia yg menyusahkan aku.bukannya aku malas cuma ada beza dengan cari pasai ngn cari peluang. Aku juga meluat dgn muka sombong cashier.walaupun muka aku sombong tapi dia tak layak utk sombong lg ngn aku sbb aku customer. Makin lama makin relevence pulak benci aku.lagi aku tak bole tahan orang yg suka buat lawak bodoh. Seriously mmg dia tak rasa ka lawak dia mmg darjat sampah. Nak senyum pon tak selera.tapi buat aku menyampah kena buat2 gelak sebab dia usaha terang 3 4 Kali. Rasanya aku tak suka lelaki melayu metroseksual kot..mungkin. I'm pretty jugmental here.no men should wear moisturiser. Sangat la shallow pemikiran aku.man should fear no dry skin or wrinkle. Act like one ok. tu apa yg aku rasa. Tapi kalu laki pakai bedak sejuk aku tak kisah. Sbb kecik2 lagi mmg tok tok kita tempek bedak sejuk tak Kira jantina. And the lists go on and on into the bin. No hard feelings if one this hits your own nose. Cuma luahan tak bersebab.yg trigger aku adalah self pictured person. Tapi aku paling benci tahap tak bole ubat orang yg buang smpah samada from moving vehicle or moving legs. Sebab makhluk2 bernyawa tanpa otak n sivik ni takda rasa bersalah dgn mmbuang smpah. yg Ada cuma rasa tanggungjawab mmastikan pekerja bandaran ada kerja dgn mengutip sampah tu. Gila punya pemikiran.  

No comments: